מדיניות החזרות וביטול עסקה

 

1. האמור בסעיף זה, כפוף לחוק הגנת הצרכן,התשמ"א 1981, ולתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) התשע"א 2010 להלן: "החוק". יודגש כי עפ"י החוק, אין אפשרות החזרת/החלפת פרטי הלבשה תחתונה.

2.במקרה של ביטול העסקה לפני שליחת המוצר ללקוח\ההתשלום ששולם בגין העסקה יושב ללקוח\ה, בניכוי דמי המשלוח ובניכוי דמי ביטול בגובה של 5% ממחיר ההזמנה או 100 ש"ח הנמוך מבינהם לפי האמור בחוק.

3. במידה ונמצא כי נפל פגם במוצר לאחר שנשלח המוצר אל הלקוח\ה, זיכוי כספי בגובה מחיר המוצר ובתוספת דמי המשלוח יינתנו ללקוח\ה לאחר הצגת המוצר הפגום בחנות תוך 14 ימים.

4. יובהר כי החנות שומרת לעצמו את שיקול הדעת הבלעדי באשר לבחינת טיב המוצר שהוחזר ובאשר להיותו פגום.

5. החזרת מוצרים- מוצרים המורשים להחזרה יוחזרו בתיאום הלקוח\ה אל מול שירות הלקוחות, ההחזרה תתבצע ע"י הלקוח\ה ולאחר בדיקתו של המוצר יתבצע החזר כספי עבור המוצר (פרט לדמי המשלוח).